Tisk z Eagle na postscript laserovce - netiskne texty

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Prosinec 19 10:37:49 CET 2005

On Mon, 19 Dec 2005, Kalin.Oleg wrote:

> bohuzial, s tymto problemom som sa este nestretol, ale chcem poprosit, ci by
> ste nemohli napisat presny typ tych folii + presne oznacenie toho spraya.
> chcel by som to vyskusat.

Kupoval jsem to u BestPrint-u v Ceskych Budejovicich, nasel jsem to
v jejich online shopu :

R1060 matná průsvitná laser fólie
210 x 297 mm (A4)
Objednávací číslo: R10601123A
Kód rozměru: 1123
Formát: A4
Listů: 100
Kód balení: A
Účel: Matné fólie pro přípravu tisku
Cena: 553,00 Kč / ks  (cena s 19% DPH 658,07 Kč / ks)

EBCL2002 SPREJ PRO ZVÝRAZNNĚNÍ KRYTÍ TONERU
COVERING SPRAY - k materiálu R1060. Po aplikaci dojde ke zvý^Úení krytí
toneru
a zvý^Úení kontrastu
Objednávací číslo: EBCL2002-1 ks
Kód rozměru: -
Formát: kus
Listů: 1
Kód balení: 1 ks
Účel: Sprej pro zvýraznění krytí toneru ( k 1060 )
Cena: 244,00 Kč / ks  (cena s 19% DPH 290,36 Kč / ks)