Tisk z Eagle na postscript laserovce - netiskne texty

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Prosinec 19 10:18:18 CET 2005

Zdravim,

koupil jsem folie do laserovky od RayFilm, takove ktere vypadaji jako
pauzak, protoze k nim ma byt vhodny ten cernici spray od Abezety.
Vyzkousel jsem to - po vytisteni z tiskarny je na te folii znacne
pruhledny obrazec (horsi nez z inkoustovky na maximum). Kdyz se to poradne
nastrika tim sprejem black covering (musi to byt pekne mokre) tak se to
tak dokonale slije a zcerna, ze uz to ani cernejsi byt nemuze, jak by
rekl Standa G.

Nicmene narazil jsem na problem ze mi tiskarna netiskne textove popisky
na desce. Jsou ve vrstve medi ktera je samozrejme zapla, na obrazovce
jsou videt, ale z tiskarny vyleze jen motiv bez textu. Zatim jsem pouzival
jen inkoustovky pripojene pres USB se spec drivery, kde jsem na podobny
problem nenarazil. Ted na dvou laserovkach s postscriptem (HP 4050
a Lexmark T520) se to takhle chova. Mam takovy pocit jako kdyby byl nejaky
problem s fonty a zkusil jsem mu nastavit aby je do tiskarny posilal
jako 'bitmap Type3' ale nijak jsem nepochodil.

Tisknete nekdo z Eagle na postscript laserovkach a neresili jste podobny
problem ? Uvital bych nejakou radu jak to zprovoznit, protoze tenhle zpusob
vyroby fotopredloh se mi jevi kvalitativnre naprosto dokonaly pro domaci
pouziti...