OT Tlumic na zbrane ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Prosinec 19 09:22:12 CET 2005

Ale to je presne naopak! Kdyz uz mas doma zbran (registrovanou,
urcenou proti zlodejum) tak naopak MUSIS mit doma jeste jednu zbran
vybavenou tlumicem, laserovym zamerovacem a nabitou podomacku
laborovanym expanzivnim strelivem. Samozrejme musi byt zakoupena bez
dokladu a v hotovosti na pochybne burze od podivneho individua. Tato
zbran se poklada vedle mrtveho lupice pokud by nahodou nemel podobnou
vlastni.

Ales Prochaska