OT Tlumic na zbrane ?

Snehulak snehulak@gmail.com
Pondělí Prosinec 19 07:48:47 CET 2005

ja myslim , ze je to nesmysl. to by se museli zakazat noze a jakekoliv
zbrane a hlavne AUTA ! dyt ty jsou vseobecne tim nejvrazednejsim prostredkem
a muze v nich jezdit kdejaky frajer nebo uchyl a nikomu to nevadi . staci se
podivat na zpravy vcera ozralej mladik ukradl sanitku a vjel do nejakych
holek z toho jednu zabil . a co se delo na silnicich tento vikend jenom u
nas ?

Kolik lidi zemre nasledkem strelne zbrane a kolik lidi zemre v dusledku
jizdy v podnapilosti nebo nedodrzeni max . rychlosti ci jinak porusenych
predpisu . Je to dan za svobodu a demokracii , ale zakazy asi nic neresi
navic ti co by nekoho chteli zastrelit tak by si tu zbran vzdycky sehnali.

PS. Zadnou zbran nevlastnim a jsem proti nasili, ale pokud se nebudu citit
bezpecne chci mit moznost obrany stejnou zbrani jakou me nekdo bude chtit
zabit.

snehulak