OT Tlumic na zbrane ?

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 19 07:37:03 CET 2005

Sice jsem celou debatu jen z povzdali sledoval, ale muze mi nekdo
vysvetlit na co je komu zbran zde v CR?

Ted samozrejme pichnu do vosiho hnizda.

Ja osobne si myslim, ze nejvic by pomohlo zakazat zbrane mezi normalnima
smrtelnikama uplne (vcetne myslivcu - to by ubylo registrovanych clenu
kdyz by si nemohli po nicem bouchnout). O dost by se zjednodusilo
rozhodovani jestli je zbran drzena legalne nebo ne - proste jakmile by u
nekoho nasli bouchacku jde za katr.

Nejsem zadnej ekologickej zblblik a ani zastydle kvetinove dite a ke
zbranim mam celkem vrely vztah pac jsem v mladi nekolik let strilel
zavodne a porad me to laka si pistol poridit, ale akceptoval bych to, ze
proste bouchacka bude v trezoru na strelnici a zastrilet si pujdu pouze tam.

Jsem presvedcen, ze 95% legalni vlastniku zbran neni schopna ucinne
pouzit a zbylych 5% ji pouzijou i v pripadech kdy to neni vhodne.

RadekCX