OT Tlumic na zbrane ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Prosinec 19 01:13:07 CET 2005

Ano, tenhle paragraf zákona je skutečně pomatený a nejspíš vznikl na
základě toho, že se posranci dívají příliš často na akční filmy.
Už proto, že není zakázáno laserový zaměřovač držet či používat na
střelnici. Je pouze zakázáno jej nosit resp. nosit zbraň s připojeným
zaměřovačem.
Do stejného soudku hloupostí patří zákaz používat expanzní střelivo,
ačkoli na rozdíl od celopláště je u něj mnohem menší riziko toho, že
proletí lumpem a zabije nějaké kolemjdoucí dítě o 100 metrů dál.
Takže nosím ve zbrani 9mm EFMJ, aby se vlk nažral a koza zůstala celá.

Zdraví PavelK