OT Tlumic na zbrane ?

aze azehw@volny.cz
Pondělí Prosinec 19 00:01:45 CET 2005

Svet pomalu blbne....objednal jsem pro naseho zákazníka maly deskovy vymenik
tepla (voda-voda) pro bazen, bude tam mit slanou vodu a tak chtel titanovy.
Jenze, ono to vubec neni jednoduche. Nez jej vubec muzu objednat, musim
poslat vyrobci (je clenem EU) prohlaseni, ze tento vyrobek bude pouzit pouze
pro mirove, tedy nevojenske, ucely a dalsi blablabla. Tento "dokument" bude
pak predan soudruhum do Bruselu. Nevim, jak je to napriklad s titanovymi
panvickami a hrnci, kam se posilaji prohlaseni :-).
Pokud je drzeni laserovaho zamerovace trestne, jak by se hodnotilo to,
kdybych si na pistoli prilepil laserove ukazovatko? A co vodni vahy z
B*a*u.....u apod. s laserem, to neni nedovolene ozbrojovani? A tak by se
dalo pokracovat az do zblbnuti nebo...... do pristiho patku.
AZE

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 18, 2005 11:48 PM
Subject: OT Tlumic na zbrane ?

Pripada mi zcestny samotny zakaz laserovych zamerovacu, nevidim,
zadny rozumny duvod proc ho zakazovat.  Pro jejich povoleni hovori
slusny psychologicky efekt jejich pouziti, cervena tecka na
hrudniku sklidni vice nez namirena pistole, ktera pripousti
myslenky typu treba se netrefi (statistiky policie NY hovori
jednoznacne). Laser zamerovac obecne zpresnuje strelbu zvlaste v
dynamickych situacich a tim snizuje pravdepodonost , ze strelec
trefi nekoho koho nechce, tzn. snizuje se riziko nahodnych obeti.

>No ale to je snad v poradku, ze tyto pripady jsou nedovolene
ozbrojovani, ne? Copak nekdo rozumny taha za pasem takovy tezky
kram jako je CZ85 a jeste s laserovym zamerovacem???

Nebylo receno na jakou zbran a tak jsem uvedl oba extremy.

Nicmene tato diskuze je uz hodne OT a tak ...