OT Minivez pro 90 letou?

Pavel Krafcik pavel.krafcik@gmail.com
Neděle Prosinec 18 20:34:24 CET 2005

Mam priblizne stejne starou matku a ucil jsem ji zachazet se Sangeanem
ATS 803 a mela dost problemu pochopit digitalizaci prijimace. A to je
803 vrchol jednoduchosti. Ale naucil jsem ji casem pouzivat i pameti.
Ale byl to horor. Hlasky typu "Driv to bylo jednodussi, protoze nebyly
zadne frekvence a tak stacila rucicka misto displaye" byly dost
psychicky vycerpavajici. Proto by bylo opravdu dobre koupit neco, co
hraje hned po zastrceni do zasuvky. Urcite bude mit stara dama pustenou
porad jednu stanici, na kterou je zvykla.

Velky duraz bych kladl na kvalitu zesilovace a beden. Urcite pojede na
dost vysoky vykon.

P.S. Zlaty dratak.