OT Minivez pro 90 letou?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Prosinec 18 19:59:53 CET 2005

Kup takovou, ktera drzi pamet na stanici a po zapnuti do zasuvky zacne hrat.
Pak dodelej sitovy vypinac na privodni snuru ( klasicky prubezny
lampickovy) - tot bude nejpouzivanejci ovladaci tlacitko celeho pristroje.
Jinak bych preferoval ladeni knoflikem tocim, tocim, a neco zacne hrat -
prestanu tocit - lide tohodle veku jsou na to zvykli.
Mam matku  sice o 30let mladsi, ale jakmile ma neco display utika od
toho a nechce s tim nic mit spolecneho.