Naradi Proxxon

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Prosinec 18 19:09:02 CET 2005

Muzu vedet kde a jak to je dynamicky vyvazovane? Schvalne jsem se na to
kdyz jsem to mel otevrene dival a nic jsem nenasel. Navic oba cervicky u
motoru jsou na jedne strane a zamek pro zajisteni vretene take neni
symetricky na hrideli je jen na jedne strane.

O piratske kopii pochybuji - kupovane je to v obchode kde toho od
proxxonu prodavaji vic z jejich sortimentu a uz dost dlouho. A
provedenim plastovych vystriku take neni co vytknout - rozhodne to
zadnou napodobeninu nepripomina.

To lozisko na 100% neodprisahnu ze neni valive - na prvni pohled ale
vypadalo na kluzne. I kdyby bylo valive to jak je hridel provedena
nedava moc nadeji na to aby vysledek byl lepsi. Hlavne si myslim, ze tak
jak je provedeno spojeni motoru s hrideli je cely problem -
opakovatelnost souoseho smontovani v seriove vyrobe bude asi dost
tristni a co kus to original. Vibrace se projevuji i pri sundane
klestine. Navic to vibrovalo (diplomaticky receno - chod nebyl
optimalni) co si pamatuji hned kdyz to bylo nove.

Pokud si pamatuji tak na vibrace tehlech brusek nadavalo i zde vic lidi.

RadekCX