AT na GSM

pyrin pyrin@volny.cz
Neděle Prosinec 18 13:24:46 CET 2005

Datove volani musi povolit operator a specialne u RUROTELU jsou to umelci,
kteri nemaji vubec paru o tom, jak to ma fungovat.

Kdysi pred nedavnym casem jsem nechacal u EUROTELU delat 6 smluv s programem
START + DATA, protoze oni samotny data nechteji delat.
Kdyz jsem obdrzel SIM karty a nastrkal je do modemu, tak z nekterych cisel
bylo mozne se datove dovolat pouze na nektera cisla a z pevne linky nebo na
pevnou to neslo a dokonce jsme dostali jednu kartu, u ktere ani po
nekolikahodinovych urgencich datove sluzby stale nefungovaly. Byly to
skutecne DESITKY provolanych hodin na jejich specialni linku.
Nakonec jsem se dozvedel, ze mam prijit do jejich prodejny a tam ze to
vyridime. A to byla ta PERLICKA. Tam jsem po hodine a pul vysvetlovani
panovy u prepazky dosahl sveho. Vzal danou SIM kartu a strcil ji do 6210. A
at si na to datove cislo zavola. A OUHA, ono to cislo neexistuje. Nasledne
pracovnik zjistil, ze cislo co jsem mel na smlouve pro DATA bylo prideleno
jeste nekomu jinemu duplicitne a mne pridelili nove cislo. Pak to zacalo
teprve fungovat.
I takove sluzby poskytuji nasi operatori.
U EUROTELU pri aktivaci datovych sluzeb je nutne zazadat o zrizeni programu
(program 1232 nebo nejak tak se to jmenuje presne, zasveceni vedi o co jde a
nesnazi se vam vnutit GPRS a WAP)
nevim jak se to presne jmenuje, ale nekteri pracovnici o nicem takovem
nevedi.

Co se tyka Tmobilu, tak tam jsem pri objednavce sluzeb rekl, ze chci i
datove sluzby. Pridelili mi jedno cislo pro hovor i data a funguje to
naprosto bez problemu. Musi se pri vytaceni provest vytoceni se ; nebo bez.
Ale bez problemu.

U voskara jsem dostal 3 cisla a fungovalo to taky bez problemu.

Podotykam, ze u vsech operatoru to byly pausalni sluzby.

pyrin