Naradi Proxxon

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Neděle Prosinec 18 02:50:17 CET 2005

Já používám již delší dobu nářadí Dremel. To proto, že kamarád modelář mi
vysvětlil, že Dremel je nejlepší. Když jsem to šel koupit, měli ji zrovna v
akci za 1700,-. Naprosto si nemohu stěžovat a neumím si vysvětlit, jak jsem
do té doby bez této vrtačky mohl žít. 230V, 8000 až 30000 rpm.
www.dremel.com

Jirka

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotny" <novotny.pp@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 17, 2005 9:10 PM
Subject: Naradi Proxxon

Nedelejte si iluze ta vase bruska je na 98% cinske provenience, ono cely
Proxxon je pomerne maly zavod a vetsinu veci vozi z ciny, lepi na to
samolepky EU a nakupni ceny nasobi koeficientem nemecke kvality. :-)

Problem je, ze prakticky nelze koupit kvalitni brusky ci vrtacku pro jemnou
praci. Hledam neco co by se treba jen blizilo frezce, kterou  pouziva
pritelkyne v zubni laboratori a zatim bez vysledku. Ta zubarska chodi od cca
300 do cca 70000 otacek prakticky bez chveni, pomer hmotnost/vykon vychazi
take velice dobre. Jedine co ji lze vytknout je cena cca 50.000 Kc.