Naradi Proxxon

RVsoft rvicek@quick.cz
Sobota Prosinec 17 20:44:44 CET 2005

Nevim mam ji dost dlouho, ale i kdyby byla (nedelam si iluze) tak je pod
tim podepsana nejaka "firma". Je to jeji problem. Narazel jsem hlavne na
to, ze kazdej ohrnuje nos na cinskym zbozim, ale kolkrat je "znacka"
horsi nez noname.

Nicmene tohle je asi slozitejsi otazka - zda tlak na cenu neni tim
duvodem a tedy i onen zacarovany kruh. Nicmene ta moje zrovna levna
nebyla takze to neni tenhle pripad.

Nicmene tohle uz je politika a tak nechci davat podnet k porusovani
pravidel HWnews. :-))) Admin ciha...

Cilem toho mailu bylo jen informace co asi tak uze byt v te pekne
vypadajici brusce.

RadekCX