home BTS

pm konference@crhov.komfi.cz
Pátek Prosinec 16 22:08:32 CET 2005

take jsem o tom kdysi davno neco cetl, ted bych to potreboval a za boha
to nemuzu nikde najit  vedel by aspon nekdo jak se to oficialne jmenovalo ?

myslim ze cisco neco melo ale asi to nebude zadna sranda s licencnim pasmem
kouknete sem ale asi to nebude to prave :
http://www.cisco.com/en/US/products/hw/vcallcon/ps531/index.html

PM