Jak budit MOSFET mustek z MCU

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Prosinec 16 14:54:59 CET 2005

RV napsal(a):
> Jo ja jsem zapomnel, ze asi to bude svadet k pochopeni ze se jedna o
> klasicky H mustek. Jedna se o motor zapojeny bud do trojuhelniku nebo
> hvezdy  a kazdy vyvod je nutne mit moznost pripojit bud na 0V nebo Vcc.
> Tedy celkem 6 MOSFETu - pulka N a druha P.

Takze v podstate normalni trifazovy mustek, neco jako je na
http://www.irf.com/technical-info/appnotes/an-985.pdf (nehlede na
pouzite IGBT)? Pokud ano, je lepsi pouzit vsechny transistory s
N-kanalem, potoze pro ty jsou podobne drivery konstruovany. Je taky
otazka, zda by obecne nebyly vhodnejsi prave IGBT (jsou odolnejsi).

> Namaloval bych to, ale nemam tady nic na kresleni...

Pokud nemate moznost instalace a presto chcete svobodne kdekoliv
pracovat, doporucuji USB klicenku a
http://johnhaller.com/jh/useful_stuff/portable_apps_suite/

--
Jirka