Jak budit MOSFET mustek z MCU

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Prosinec 16 13:43:53 CET 2005

Jo ja jsem zapomnel, ze asi to bude svadet k pochopeni ze se jedna o
klasicky H mustek. Jedna se o motor zapojeny bud do trojuhelniku nebo
hvezdy  a kazdy vyvod je nutne mit moznost pripojit bud na 0V nebo Vcc.
Tedy celkem 6 MOSFETu - pulka N a druha P.

Namaloval bych to, ale nemam tady nic na kresleni...tedy krome Malovani
ve woknech a to jsem se neodvazoval :-)))

RadekCX