Pravouhle DDS

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 15 22:09:06 CET 2005

No já si počkal až na konec, kdy bylo objasněno, že strach z analogového
řešení byl důsledkem předchozí verze s RC VCO - kdo někdy experimentoval
se stavbou hledače kovových předmětů se 4046 a použil vnitřní VCO, nejspíše
mi potvrdí, že zabránit zasynchronizování s druhým kmitočtem je velmi těžké:-)

PH