OT: Jaky digitalni satelit? + kodovane programy

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Prosinec 15 21:30:47 CET 2005

Mam Dreambox 7020 a po dvoch tyzdnoch skumania a hladania na internete
sa mi podarilo rozchodit slovaklink a czechlink. Nahrava to na disk a to
su asi vsetky funkcie, ktore pouzivam :-)
b.