galvanicke oddeleni TTL seriove linky

Pavel hw@itherm.cz
Čtvrtek Prosinec 15 20:56:19 CET 2005

Sice to uz bylo receno (pomalost PC817), ale prispeju svoji cerstvou
zkusenost na 19200baudech, trapil jsem se co jsem v procesoru nastavil
spatne ze mi to cte blbosti a pak mi to ukazal osciloskop ... v priloze mate
dve ukazky pro ruzne hodnoty pullup odporu. Tech 1K zatim chodi.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 15, 2005 12:56 PM
Subject: Re: galvanicke oddeleni TTL seriove linky

No tak to som sa vcelku trafil, z PC817 som onoho casu s biedou vypucil
19200 a verte mi ze v tom bolo aj trocha zaklinania a kuzlenia :-) Aby
som bol presny, PC817 ta prava od Mattela (pardon, Sharpu) fungovala na
19200 akotak, ked sa jej prikurilo; ale tie imitacie od inych firiem tak
to bola fakt bieda.
Ja viem ze datasheet slubuje nieco viac ale pozrite sa aj presne co to
vlastne slubuju a za akych podmienok...
Pravy optoclen Vam neviem doporucit ale ak moze byt 6-nohova potvora,
tak kolega prisaha na 6N28 ci akosatovola (urcite ma tu niekto opravi ak
som sa velmi sekol).

wek