OT: Jaky digitalni satelit? + kodovane programy

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Prosinec 15 19:51:09 CET 2005

Ac jsem toto tema nezacal tak jsem si prolezl oba servery a rozhodl
se nejaky ten digitalni sat koupit. Asi se rozhodnu mezi TechniSat
DIGIT MF4-S (CC) a AB-DSR 510 SKY.

http://www.parabola.cz/r-art.php?id=1115365259
http://www.omko.cz/?uid=80e4b7b3b6d42b62&lg=cz&idm=stech&id=technisat&id2=digitmf4cc

Nicmene , kdyz uz digitalni satelit tak jsem se zacal ciste
technicky zabyvat moznostmi dekodovani satelitnich programu. Nechme
stranou moralnost a legalnost, na TV prakticky vubec nekoukam a
zajima me to ciste technicky.

Z diskuzi jsem pochopil, ze nejake cesty existuji a radu programu
lze dekodovat a pro radu jinych vcetne UPC existuji nejake moznosti
sdileni karet apod. Nastini nekdo jak to funguje , myslim jak
kodovani programu tak jeho dekodovani pripadne sdileni karet,
moznosti utoku na kod  atd.

Kde se o tom neco doctu?

Dekuji