Zachytne body v OOo (bylo: Re: OT: soft na kresleni diagramu)

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 15 16:58:27 CET 2005

Vymětal Tomáš napsal(a):

 > No, příklad. Stačí si představit např. 9 oválků v matici a potřebu těch
 > 8 okrajových sešpendlit šipkama (konektor) s prostředním. Ovál uprostřed
 > má pouze 4 "úchyty", jak tam přidat další jsem nepřišel, ale jak jsem
 > psal, po pár minutách jsem nečekal zázraky, důležité je, že to mám za
 > sebou, šlo to velmi intuitivně a věřím, že možnosti a schopnosti
 > programu se budou exponenciálně rozšiřovat s časem, který s ním
strávím. :D

Petr Zbránek napsal(a):

> Mohl byste, prosím, naznačit jak
> by se to dalo udělat?

Takze:

vse je v napovede (klicova slova zachytny bod, vytvareni vyvojovych
diagramu atd.) a je to velmi proste. Komu by to snad presto nebylo
jasne, priklad si muze stahnout na
http://members.chello.cz/prostor1/pridani_zachytneho_bodu.sxd

Je to delano (jak je patrne) v OOo1.1.5, ale lze pouzit i 2.0 (ja ji
zatim nechavam "dozrat, protoze ma jeste ruzne detske nemoci).

OOo umoznuje radu "kouzel" a ackoliv s ni pracuju dost casto, porad
zjistuju, ze toho spoustu neumim. Je to proste hodne dobrej program.

Krome napovedy to ale taky chce cist manualy a knizky; jak v
knihkupectvich, tak na webu je jich dostatek.

--
Jirka