Brd cut/paste RE: Eagle - presun casti schemy na druhy list

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 16:07:49 CET 2005

nejdriv copy a az pak kliknout na soucastku
pokud chcete blok, nesmite pres copy ale pres cut (kupodivu to nevyjme
ze schematu/bordu, ale jen strci do bufferu). Ale zas. nejdriv cut a
pak kliknout (levym soucastka, pravym grupa) co :)
Marek