OT: soft na kreslení ¨ diagram?.)

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 14:16:40 CET 2005

Miroslav Sinko napsal(a):

>SmartDraw som doporucil ja, vcera som si ho naschval stiahol a vyskusal
>predtym, ako som poslal link. Naposledy som s nim robil davno, tak som
>chcel skusit novu verziu, kym ho doporucim. Nemam pocit, ze je
>kryplware. Ano je to trial (pisal som "skuste"), ale export je v nom
>bez problemov, naschval som otestoval! Save as -> vybrat bmp, gif apod
>-> otvori sa okno nastaveni -> zvolit mierku 1:1 (alebo 100%, nepamatam
>presne ako to tam je). A vysledok je OK!
>
>Tym nepotlacam ine SW, ktore Vam boli doporucene, len so SmartDraw som
>cca pred 5r pracoval a mal som s nim dobre skusenosti.

> [...]
No hlavně se mi líbí ta celková inteligence, protínající se šipky, atd.
Export funguje, ale do obrázku se přidává to zmíněné "created with", což
je nepřípustné, samo můžu přidat objekt pod celej workspace a pak
obrázek oříznout, ale je to práce navíc .. Než jsem viděl cenu, dost
vážně jsem uvažoval o koupi do budoucna.
Pro zajímavost, v Ooo jsem potřebné udělal během necelých dvou hodin,
problém je v tom, že objekty mají vždy "šipkový vstup" jen jeden na
hraně. Smartdrwa má na každé hraně body tři, plus rohy, navíc umí šipky
dělit v prostoru.

T.V.