OT: soft na kreslení ¨ diagram?.)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 13:56:36 CET 2005

> - smartdraw je přesně co hledám, ovšem přesně ten kryplware
> případ,
> který jsem uváděl, tzn. nedá se tím exportovat bez porušení
> výsledku

SmartDraw som doporucil ja, vcera som si ho naschval stiahol a vyskusal
predtym, ako som poslal link. Naposledy som s nim robil davno, tak som
chcel skusit novu verziu, kym ho doporucim. Nemam pocit, ze je
kryplware. Ano je to trial (pisal som "skuste"), ale export je v nom
bez problemov, naschval som otestoval! Save as -> vybrat bmp, gif apod
-> otvori sa okno nastaveni -> zvolit mierku 1:1 (alebo 100%, nepamatam
presne ako to tam je). A vysledok je OK!

Tym nepotlacam ine SW, ktore Vam boli doporucene, len so SmartDraw som
cca pred 5r pracoval a mal som s nim dobre skusenosti.

miro