Sietová prácka - Sietový filter

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Prosinec 15 13:22:15 CET 2005

Nedotkol, neurazil, to je v pohode. Len som mal chvilu pocit, ze
niektore veci je potrebne vysvetlit len  37 krat aby sa pochopili :-)
Neviem ci tie veci o neumernom zisku neplatia pre monopoly a podobne
zalezitosti, v tomto pripade nikto nikoho do nicoho nenuti a je len na
slobodnej voli kupujuceho sa rozhodnut.