OT: www

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 15 12:23:00 CET 2005

Zdravím vespolek,

právě probíraná barvoslepost mi připomněla následující problém:

Ještě tak cca před rokem bylo možno většinu adres webů psát
bez www na začátku. V poslední době ale počet takto nastavených
serverů klesá. - Je znám praktický důvod, který k tomu vede?
Mě osobně totiž přijde jednodušší nastavit server tak, aby všechny přístupy
na port 80 bral jako web a nižší úrovně adresy ignoroval (alespoň tak
to dříve bývalo).

Určité části populace (mé osoby nevyjímaje) totiž dělá problém napsat
rychle 3 stejná písmenka (prostě napíšu buď ww, nebo wwww).
Dokud byla 60% pravděpodobnost úspěchu bez www, znamenalo to
i 60% pravděpodobnost úspěchu na první pokus - teď to už většinou nejde.

PH