galvanicke oddeleni TTL seriove linky

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Prosinec 15 12:56:38 CET 2005

No tak to som sa vcelku trafil, z PC817 som onoho casu s biedou vypucil
19200 a verte mi ze v tom bolo aj trocha zaklinania a kuzlenia :-) Aby
som bol presny, PC817 ta prava od Mattela (pardon, Sharpu) fungovala na
19200 akotak, ked sa jej prikurilo; ale tie imitacie od inych firiem tak
to bola fakt bieda.
Ja viem ze datasheet slubuje nieco viac ale pozrite sa aj presne co to
vlastne slubuju a za akych podmienok...
Pravy optoclen Vam neviem doporucit ale ak moze byt 6-nohova potvora,
tak kolega prisaha na 6N28 ci akosatovola (urcite ma tu niekto opravi ak
som sa velmi sekol).

wek