Re: Sietová prácka - Sietový filter

P H I L O M A N philoman@atlas.sk
Čtvrtek Prosinec 15 12:51:07 CET 2005

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 15, 2005 12:42 PM
Subject: Re: Sietová prácka - Sietový filter

chlape ty si tak otravny... zober si akykolvek katalog akejkolvek firmy
co predava suciastky, najdi si tam sietovy filter a pozri sa do jeho
katalogoveho listu. Tam je obycajne nakreslena schema aj s hodnotami
suciastok.
Aby som ale nebol sprosty na mladeho zacinajuceho elektronika, ktoreho v
skole naucili ze samostatnost sa v nasom odbore nepestuje, tak som tu
informaciu vyhladal, pripravil, predzul a uz aj trosku natravil. Uz
staci len kliknut na tuto
http://uk.farnell.com/productimages/farnell/standard/107700205-40.jpg
linku a tam je ako taky filter vyzera, a na tuto
http://www.farnell.com/datasheets/67933.pdf linku a tam je schema
zapojenia aj s hodnotami suciastok. V pripade zaujmu sa da spominany
katalogovy list samozrejme prelozit do slovenskeho jazyka a pripadne
priamo uploadovat do mozgu pytajuceho sa...
b.

DAKUJEM VELMI PEKNE.

ako som pisal uz po prispevkoch p. Sinka, toto je aj na sose a tomu dokonca
trosku aj rozumiem. pytam sa (napriek tomu, ze budem povazovany za otravneho
a nesamostatneho):

je v tych krabiciach za 50 000 Sk IBA toto???
naozaj su ti vyrobcovia a predajcovia az taki zlodeji?