OT: Daltonizmus, was: OT: Deti, was OT: Re: Barevne znaceni odporu.

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Prosinec 15 12:51:19 CET 2005

P H I L O M A N wrote:
> kulickova mzaika sa pouzivala aj pri odvode brancov. nikto z pritomnych
> lekarov mi neveril, ze ja v tych bodkach nevidim ziadne cidlo. vacsina
> videla cislo 3 alebo 8. ostatni ( a nebolo ich malo ) videli prd - boli
> povazovani za simulantov a bez doporucenia na podrobnejsie vysetrenie
> zraku odvedeni.

Pri odvode sa u nas nikto s farboslepostou nebavil... Ale ked som bol u
ocneho, vytiahol z kopky jednu z karticiek a strcil mi ju pred nos,
vravim je tam sestka alebo male b, on sa na to pozorne zadival a vravi,
fakt je tam sestka alebo male b :-) (mimochodom boli uz dost zazltnute,
takze asi kvoli tomu).

wek