OT: Deti, was OT: Re: Barevne znaceni odporu.

milos.gregus@cz.abb.com milos.gregus@cz.abb.com
Čtvrtek Prosinec 15 11:30:53 CET 2005

Preji pekny den,

Pokud jde o kombinaci cervena - zelena, tak se jedna na 99 procent o
poruchu barvocitu,
ktera neni az tak vzacna.

V orientacnim behu se kvuli tomu menili barvy lampionu z cervena - bila na
oranzova - bila
a v kratkem obdobi bylo doporuceno pres lampion (s cervenou barvou) mit
modry pruh. Jiste
asi slo i o reseni barvosleposti na cervenou.

Potkal jsem v Zlinskem okrese cestou na start orientaka, ktery mi o tomto
svem problemu rikal.
Rikal, ze ty barvy odlisit dokaze, ale pro nej jsou subjektivne velmi
blizke, takze pri zavode v lese
mu cervena spliva s zelenym podkladem. Stejne tak se mu cetla spatne
cervene zakreslena trat v mape.

Pro tak male :-) dite muze pak byt problem, ze si je plete. Ma dva ruzne
nazvy pro ruzne odstiny pro nej stejne barvy.

Kazdy obvodak (alespon drive) mival obrazky na barvocit (kulickove mozaiky
s cislicemi nebo geometrii. Zkouska byla soucasti
zdravotni prohlidky pro ridicak. Pokud si to chcete nejak overit.

Jestli to je lecitelne nevim, nejsem z lekarskeho prostredi.

Milos