Sietová prácka - Sietový filter

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Prosinec 15 01:44:16 CET 2005

Netvrdim, ze odrusovaci filter je blbost! Len sa pozastavujem nad
istymi tvrdeniami z tej stranky. Netusim, co je "sietova pracka", ale
ak je jej prikladom ALF8, tak si myslim, ze je to prehnane. Cenu som
tam nenasiel, je to to za tych 50k?

Kedze neviem, co je sietova pracka, tazko popisem jej zapojenie, ale
znova, ak sa prackou mysli ALF8, tak jej blokova schema je tu:
http://www.acon.sk/aconweb/download/pdf_files/alf8%20blok.pdf

Teda na otazku

>naozaj si myslite, ze su v nej len filtre,
>ktore su na tom sose,

odpovedam: Ano myslim (plus master/slave riadenie, ale to s "pranim"
nesuvisi)

>len predrazene?

Vec trhu, uz Vam napisali ini.

miro