Re: Sietová prácka - Sietový filter

P H I L O M A N philoman@atlas.sk
Čtvrtek Prosinec 15 01:29:41 CET 2005

je mi jasne, ze vas vseobecny nazor je taky, ze sietova pracka je blbost.
popise vsak niekto zapojenie takejto pracky? naozaj si myslite, ze su v nej
len filtre, ktore su na tom sose, len predrazene?

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 15, 2005 1:03 AM
Subject: Re: Sietová prácka - Sietový filter

Z uvedenej stranky citujem

"Sieťové napätie je do prístroja privedené tienenou sieťovou šnúrou.
Tienenie bráni jednak vniknutiu rušenia z okolia do sieťového prívodu a
jednak vyžarovaniu rušenia, ktoré sa šíri po sieti do okolia."

Uzasne... hlavne ze su tienene aj domove a bytove rozvody :-) Alebo
byvam len v Low-end bytovke? A sietove snury k High-end audio
pristrojom su tiez tienene, aby sa "bránilo vniknutiu rušenia z okolia
do sieťového prívodu" (ktory je prackou dokonale vypraty)?

Tip: Snuru s viacerymi zasuvkami a filtrom kupite v kazdom PC obchode.
Dokonca aj s 1 zasuvkou master a ostatnymi slave. Ta, ktoru som tu uz
popisoval ma filter, 1x master + 4x slave a stala asi pred 5r 1000Sk.
Dalsiu som kupil nedavno (filter, 1x master + 6x slave) a stala 300Sk.
Ale nie su High-end.

miro