Re: OT: soft na kreslení ( diagramů atd.)

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Prosinec 14 23:44:08 CET 2005

> Nikoliv. Pouze kdyz to v nem nastavim (a ja to nastaveno nemam, aby se
> mi pri rozdilnych delkach zalamovani - jak to casto kazdy posila -
> "nerozsypavaly" radky). Cili zde u techto nezalamovanych mailu z otlaku
> musim pri odpovedi vzdy kliknout na "Zalomit text". Jedno kliknuti je
> pochopitelne desive vysilujici, zejmena tehdy, kdyz se jinak o nic
> starat nemusim.

Opravdu dobry program napr. The Bat zalamuje radky a zaroven zachova
reply znaky. Pokud zalamuje odpoved, ktera je treba na jednu
'nekonecnou' radku, tak to zalomi na nekolik a pred vsechny da reply
znak, takze nehrozi zadne rozsypani...

--
Michal Grunt