OT: soft na kreslení ( diagramů atd.)

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 14 23:11:15 CET 2005

vymetalt napsal(a):
> Mám za úkol nakreslit na páteční ráno hrůzu diagramů, mít čas, tak
> šáhnu bez ostychů k malování, ale je toho příliš, tak bych to rád
> zautomatizoval. Byl jsem odkázán na Visio. Našel jsem na MS trial
> verzi, po ukrutných třech hodinách stáhl, nainstaloval a musím uznat,
> že ten soft je naprosto geniální. Problém je ovšem v exportu. Ať dám
> cokoliv, visio letí. Zkoušel jsem i na druhým pc, který by nemuselo
> být tak "zavšivené" a stejný problém. Nakopněte mě někdo, kde hledat
> problém, případně co předhodit guglu, aby vracel relevantní dotazy.
> [...]

Zase mail z otlaku, co ho musim pri odpovedi zalamovat. To me nasralo uz
na zacatku.

Presto: OpenOffice.org toto vsechno (tedy vektorove malovani v Draw do
textu ve Writeru) samozrejme umi. Posleze pochopitelne vestaveny export
treba do PDF, protoze veci k tisku se davaji v tomto formatu, a ne v
mrkwi. Ale OOo neni od Gatese, cili nevim, jestli se o tom vubec smi
mluvit...

--
Jirka