Regulátor k halogenové lampičce - 50W

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Prosinec 14 22:02:36 CET 2005

danhard@volny.cz napsal(a):
> To ze IR pise, ze jejich zapojeni je nejlepsi, a ostatni fazove
> rizeni nezarucuji predci neznamena, ze z "principu" se to neda
> fazove ridit. Duvody proc je to z jednoduchym triakovym regulatorem
> nejak problematicke, vubec nesouvisi se zapojenim tohoto typu, ale s
> tim, jaky charakter ma filtr proti ruseni na vstupu, a jestli umi
> prislusny dimer takovou zatez regulovat.

Takze jsi to jen rekl jinymi slovy (tedy lepe receno presneji, ja jsem
nerozebiral proc jo a proc ne, jen jsem treba doporucil to precist -
protoze mj. o tom tam mluvi...) a hned to ovsem stavis do opozice. Ach
jo, s Tebou to neni jednoduchy.

Nechme toho. Ja proste trvam na vete, ze to je obtizne az nemozne (kdyz
vezmu kusovku stmivace a menice z regalu s neznamymi parametry v tomto
smeru) a nemam potrebu do detailu rozebirat, kdy to pujde a kdy ne.
Puvodni tazatel totiz nejspis vubec netusi, ktera bije a velmi
pravdepodobne nebude to zapojeni analyzovat, natoz upravovat...

--
Jirka