OT: ethernet switch a management

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Prosinec 14 14:45:19 CET 2005

Dobre, ale jeste pro me jako pro (temer) laika: k cemu je dobry ten management?

A jeste pro predstavu - neptam se proto, ze bych stavel pocitacovou sit, ale spis mi jde o pouziti v prumyslove siti - proste do ethernetu se pripoji ruzna zarizeni, ale pocitace to jsou spis vyjimecne. Vetsinou jde o ridici automaty, zobrazovaci panely atd. Ptam se obecne, protoze nase firma se zabyva prumyslovou automatizaci. (Konkretne ted vybirame 24-portovy switch a to se uz nabizi "managed" typy. Tak me zajima, co je vhodnejsi pouzit. Nase zarizeni budou zapojena do tohohle switche a ten pak jednim kabelem do zakaznikovy site.)

P.K.