OT: Deti, was OT: Re: Barevne znaceni odporu.

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Prosinec 14 14:35:24 CET 2005

Pavel Hudecek wrote:
> bych doporučil záměrně vytvořit pár situací, kdy okolnosti správné určení
> barev vyžadují, či splachování ovlivní něco, co je dítěti bližší, než jakási
> imaginární úspora čehosi, co ho vůbec nezajímá:-)
 >
> - "Na zmrzlinu už nezbyly peníze, protože byl moc vysokej účet za vodu"

No ved preto som mu ukazoval ten vodomer... Uz dlhsiu dobu vedieme
kampan typu "penazi je obmedzene mnozstvo a ked sa minu na hluposti
neostane na take dolezite veci ako su hracky". Ked som mu vecer
zdoraznil, ze voda stoji peniaze, tak sa ma vcelku logicky opytal, ze
ako sa ta voda vlastne kupuje.

Inak ked sme mu povedali ze do roboty chodim preto aby sme mali peniaze,
tak mi raz rano povedal, ze nemusim chodit kazdy den do roboty lebo mame
penazi dost, a ukazal na zavaraninovy pohar, do ktoreho hadzem drobne
(raz za cas ich potom idem zamenit do obchodu). Vtedy som ho zacal ucit
ze mince maju roznu hodnotu a su aj papierove peniaze, ale to este asi
celkom nepochopil hoci ho ta odpoved vcelku prekvapujuco uspokojila.

wek