OT: ethernet switch a management

Karel Dudasek karel.dudasek@vghur.army.cz
Středa Prosinec 14 14:24:50 CET 2005

On Wed, 14 Dec 2005 mjfox@centrum.cz wrote:
> Mel bych jeden teoreticky dotaz na ethernet switche - existuji obycejnejsi,
> levnejsi typy, bez moznosti managementu a pak ty druhe. Moje otazka je:
> k cemu je ten management vlastne dobry? Mam jen takovou matnou
> predstavu.
>
> Napriklad kdyz porovnavam tyhle dva:
>
> http://www.autocont.cz/zbozi_product_card.aspx?sku=50254151&id=--SITE_KOMUNIKACE&dept=--LAN_PREPINACE&supplier=ALLIED%20TELESYN&sort=list_price&order=a

> [...]
Jako spravce male site (cca 500 pocitacu ve dvou fyzicky oddelenych
sitich) bych dnes uz radeji preferoval ty s rizenim pres ethernet.
Je pravda, ze seriova linka je k nezaplaceni, ale je dobre mit moznost
vypnout port a nemuset fyzicky do rozvadece.
Dale pres snmp se da spousta veci ridit i z grafickych nastaveb a lze i
sledovat zatizeni jednotlivych portu, takze hledani skodicu je
efektivnejsi.

                             Karel Dudasek