Chci k vanocum pro rodinne pouziti koupit low-end trojkombinaci tiskarna, skener, kopirka.

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Středa Prosinec 14 14:21:27 CET 2005

Odpovedal som panovi Kotlabovi sukromne. Pre informaciu ostatnych
clenov konfery chcem len povedat, ze CIS ja na takyto ucel
nepouzitelny.
Nechcem konferu zatazovat 70 kilovym mailom.