OT: Deti, was OT: Re: Barevne znaceni odporu.

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 14 12:35:30 CET 2005

:-)))

No to bylo prvni po cem jsem sel, ale nemyslim si. Ani nevim, ze by mu
nekdo ty barvy nekdy rekl obracene - take proc..

Vcera si mohl vybrat jakou barvou si natre policku do pokoje (mimochodem
takovej tip do dilny - pokud potrebujete hodne odstinu vodou reditelnych
barev ala Balakryl atd. a nechce se Vam kupovat cele plechovky - tak do
bileho a nebo transparantniho Balakrylu primichejte tonovaci barvy do
Primalexu - ja pouzivam s oznacenim Kolorka - prodavaji male baleni asi
za 25Kc) a mohl si vybrat asi z peti barev a jednoznacne si vybral
zelenou (samozrejme cervenu) a pritom o nic neslo a ani jsem po nem
nechtel slyset co to je za barvu.

Barvoslepy neni on ty barvy rozeznava bez problemu - spis to fakt budu
dojem ze si je na pocatku obracene zapamatoval, ale proc to netusim.

RadekCX