OT: Re: Barevne znaceni odporu.

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 14 12:20:20 CET 2005

hmmm zrovna resime doma to ze muj 4.5letej syn naprosto bravurne
identifikuje cervenou jako zelelnou a obracene. Jeste to vysperkuje
primerem ze je to cervene jako travicka. Ostatni barvy neplete.

Je zajimave, ze tohle same mela i moje mladsi sestra. Takze nevim jak je
to s tim poznavanim barev.

RadekCX