Chci k vanocum pro rodinne pouziti koupit low-end trojkombinaci tiskarna, skener, kopirka.

Jaroslav Kotlaba ing.kotlaba@post.cz
Středa Prosinec 14 11:21:28 CET 2005

Ptal jsem se v ceskem zastoupeni firmy EPSON na vlastnosti
multifunkcni tiskarny EPSON Stylus DX 3800. Tvrdili mi, ze skener
v teto tiskarne ma snimac CCD ale technologii CIS, technologii CCD
maji pry az zarizeni vyssi rady. Tak se chci zeptat, co to pro
mne, BFU, znamena.
Chtel bych, aby ten skener umel i tohle:
http://sweb.cz/ing.kotlaba/matice.jpg

Kdyz jsem se na to ptal v EPSONU, doporucili mi, ze pokud budu
chtit foto kvalitu, mam si poridit zvlast tiskarnu a zvlast
skener.

Mne nejde (za ty penize) o HI-END kvalitu snimku, spise o to, zda
ten skener, pokud na nej nekdo polozi treba umele zuby, je schopen
ten predmet naskenovat s dostatecnou hloubkou ostrosti - viz odkaz
na obrazek. Potesi mne, kdyz mi nekdo, kdo to zarizeni provozuje,
venuje cca 5 minut casu, naskenuje nejaky predmet a obrazek mi
posle, abych mohl posoudit, do jake miry jsou moje pozadavky
realne. Multifunkcni tiskarny jinych znacek v teze cenove hladine
jsou osazeny snimacimi prvky CIS, ktere pry skenovani neceho
jineho nez papirovych podkladu z principu neumoznuji.

--
Kupte NA VANOCE sportovni výživu a hrajte o zajezd do Norska!
http://www.sportobchod.cz/vanoce