Pripojovani zdroje na sit

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Prosinec 14 09:45:51 CET 2005

Klidně pochlubím, ale zatím jsem byl líný udělat dokumentaci. Až se dostanu
domů (zítra), pokusím se to v historicky krátké době spáchat, vystavím to na
svůj web a dám sem hlášku.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Wednesday, December 14, 2005 9:20 AM
To: HW-news
Subject: Re: Pripojovani zdroje na sit

A pochlubite se nekde tim modulem?

Tady napeti nemusi byt nutne stabilizovane nebot ty mustky v budicich
maji vlastni snimani proudu motorem a tento proud je rizen PWM modulaci.
Motory maji bezne odpor vinuti radove jednotky ohmu a to relativne velke
napeti 30-50V se pouziva jen proto, aby se zajistilo dostatecne rychle
buzeni pri pripojeni faze kvuli indukcnosti vinuti, ktera zhorsuje
dynamicke vlastnosti motoru.

Nespojite zatizeni, ale zde urcite bude. I kdyz dam osu X a Y (ty
nejpouzivanejsi) kazdou na jinou vetev tak i tak tam budou momerne silne
vykyvy.

RadekCX