image disku c:

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Prosinec 14 07:07:06 CET 2005

Problem je v tom, ze je vetsinou potreba zmenit velikost partition, tam uz
myslim na FS zalezi.
Ghost navic umi prochazet image a exportovat z nej soubory - super feature.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Dawid Ferenczy
Sent: Tuesday, December 13, 2005 9:32 PM
To: HW-news
Subject: Re[2]: image disku c:

Puvodni   zprava   "RE:   image   disku   c:"   od   "Jaroslav  Buchta
(hw-list@list.hw.cz)" z 12. prosince 2005, 14:44:18,
msgid:FAEHKAIKOBDHDJDIAOJBKEGGFKAA.buchta@compelson.cz (1038 bajtu):

JB> Tak  to by me zajimalo taky, neco jako ghost, ze :-) Nepisete jaky
JB> filesystem  (FAT32/NTFS/...)?  Krome  NTFS  by  to  melo  jit  pod
JB> linuxem,  na NTFS jsem tam nasel neco jen v experimentalni verzi -
JB> nemel  jsem  odvahu  to  pouzit Jestli je to dal, tzn. ze to nekdo
JB> uspesne vyzkousel, tak sem se zkusenostmi :-)

   Softu  by  IMHO  melo  byt  jedno, co partition obsahuje za FS, ne?
   Pokud  tedy  nedela nejake optimalizace vysledneho image (vypusteni
   prazdneho mista etc.)

--
 ferenczy