DVD-RAM media

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Prosinec 14 04:09:52 CET 2005

Nevim o zadne a snad asi jen Panasonic (mozna)....
Moc se omlouvam, ale nyni jsem v casovem stresu . Zkuste pohledat.
Mozna bude jedna jednotka od meho znameho k mani a snad je i na IDE.
J.P.
PS: kvalitni zaloha to je urcite !!!

Ja vim, ze na ty RAM v catrtridgich se zalohovalo uz  pred lety a slysel
jsem , ze je to kvalitni zaloha. Jen uz dnes ty cartridge
asi nejdou do niceho strcit. Take jde o media, pry orig. Panasonic nezklame.
Existuje nejake palidlo, ktere tu RAM v krabicce sezere? ( myslim dnes)
Dik za info..