Slovensko, PP Was: Re: IO - 33063

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Prosinec 13 23:32:49 CET 2005

To SNT12 bylo v podstate stejne jako KNK12, co se pouzivalo v telefonnich
ustrednach civilu. U KNK12 slo ze 4 telefonnich kanalu udelat jeden
"rozhlasovy", rozhlasaci se s prenosovym vozem pripojili na ustrednu a
delali prime prenosy. U vojaku se mluvilo o moznosti datovych prenosu, ale
nejak jsem si to v te dobe nedokazal predstavit.
Andel

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <pavel.krafcik@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 13, 2005 10:05 PM
Subject: Re: Slovensko, PP Was: Re: IO - 33063

Řekl bych, že ta "frekvenční syntéza" byla elektronková. Ostatně, jako
celý přijímač. Celý ten horní blok šíleně topil. Při zapnutí topily
termostaty naplno a po půlhodině provozu se skoro už nezapínaly a
ventilátory jely na plné otáčky, aby udržely přijatelnou teplotu.

Ještě teď mám v hlavě vypálené: 1-1-KU laď., 1-2-KU zap.

Komplet polovodičové bylo SNT. To byla taky kouzelná věc.

Pavel