Pripojovani zdroje na sit

RVsoft rvicek@quick.cz
Úterý Prosinec 13 20:32:06 CET 2005

No at koukam jak koukam tak USA siroko daleko nikde neni a 5kKc plus
doprava vyjde vyrazne levneji nez dve trafa, dva mustky a dva elyty.
Navic kdyz odejde ten zdroj tak se muze pos..t total a cekat na dalsi z
juesej je trochu neprakticke. Drzet kvuli zaloze druhej je jeste horsi.

Takhle kdyz rachne cokoliv z tech sesti veci v mem zdroji tak napisu
mail a do tydne to zde mam - pokud to nevyhrabu nekde v suplatech -
jakoze jeden elyt navic stejnej tu mam na pripadnou vymenu.
Navic minimalne polovina zdroje mi stale jede - ze odejdou obe pulky
najednou je nepravdepodobne.

Jakou ze to tedy ma vyhodu (spinanej zdroj) proti klasice. Ta bedna bude
nekde pod frezkou a nikam se nosit nebude takze vahovej faktor nehraje
roli - jestli mam stehovat 60kg frezku a s ni rizeni co ma 10 je uz jedno.

RadekCX