Pripojovani zdroje na sit

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Prosinec 13 19:17:48 CET 2005

2 x 160VA jde na 16A jistici zapnout bez versích problemu, doporucuji osadit
dva termistory.

>Proc tam prosimte nedas spinany zdroj?

Predpokladam, ze to bude spatnou dostupnosti pulsnich zdroju s 115V na
sekundaru, dalsim duvodem  mohou byt problemy pulsnich zdroju pri 0 odberu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RVsoft
Sent: Tuesday, December 13, 2005 7:06 PM
To: HWnews
Subject: Pripojovani zdroje na sit

Davam tady dohromady komponenty na zdroj pro napajeni te CNC frezky a
jde mi o to, ze neumim odhadnout jak se to bude chovat pri zapnuti na sit.

Budou tam dva toroidy kazdy 160W 2x115V/2x12V, ktere budou tvorit dve
nezavisle vetve 24V napajejici pres mustky a kondenzatory 17mF/80V kazda
dva koncove budice motoru. Kazdy motor muze zrat hned v okamziku zapnuti
3A. Z odbocek kazdeho z traf bude vytazeno jeste 5V pro ridici logiku a
12V pro vetraky.

Jde mi o to zda se tahle sestava bez toho aby to vyrazilo jistice bezne
zapinat a nebo zda mam rovnou resit nejaky setrnejsi psotup zapnuti a
zda pri to nevyuzit nejak i primary s odbockama.

RadekCX