procesor a ruseni

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Úterý Prosinec 13 17:33:22 CET 2005

Odporucam este doplnit bizuteriu o ochranne transili, popripade poriadny LC
filter na napajanie.

S pozdravom Ondrej Pribula

----- Original Message -----
From: "Sula Milos" <milos.sula@musumperk.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 13, 2005 1:34 PM
Subject: RE: procesor a ruseni

Asi neporadim, ale mam stejnej dotaz. Postavil jsem si z PIC16F628 casovej
spinac ( SSR pripojene primo na piny PIC ).SSR pak spinaji cca 75W zatez,
ktera pri sepnuti trochu zamava s napajenim.Problem je v tom ze se mi PIC
obcas resetne nebo zasekne pri sepnuti.PIC je napajeny z 230V pres trafo 6V
+ usmerneno diodovym mustkem + C 1000UF + 7805 + C 2200uF -> PIC. Na PIC mam
primo napajenej C 100nF na napajecich pinech. Nevite co s tim ?

diky

Milos