Medzinarodny vymenny program IAESTE

Ondrej Pribula o.pribula@sh.cvut.cz
Úterý Prosinec 13 17:12:54 CET 2005

Dobry vecer,

ospravedlnujem sa, ale az teraz som sa dostal k e-mailu, takze som ako
"autor vlakna" odpovedat nemohol ihned. Som vsak stastny, ze tu stale
existuju ludia, ktorych reakcie akosi nedovolia ziadnemu FLAME ani vzniknut.
Ale kedze je cele vlakno OT, tak si len dovolim uviest veci na pravu mieru.

1.) Cech=Slovak=Cechoslovak ;-}} 100%  suhlasim a rozdiely som nikdy
nerobil, nerobim a dufam nikdy nebudem nuteny robit

2.) Vzhladom na to, ze mojou alma mater je CVUT, riadim sa pravidlami tejto
institucie a dosah mam na organizacie posobiace okolo CVUT. Spravne
podotknute bolo, ze som nespomenul CESKY STUDENTI, ale studenti ceskych
vysokych skol. Iba informativne, na CVUT dnes studuju vramci roznych
programov studenti skutocne snad z celeho sveta, a moznost stazi sa tyka
samozrejme aj ich. Odporucanie pre kolegov zo slovenskych univerzit je az
vtipne jednoduche www.iaeste.sk . Kedze ako som pisal jedna sa o
medzinarodnu instituciu, v kazdej sesterskej "pobocke" v kazdej krajine a
dovolim si tvrdit aj pri kazdej vacsej technickej univerzite prebiehaju
velmi podobne programy. V pripade moznosti zahranicnych stazi, uplne ten
isty program ako tu na CVUT, ci v CR. Preto svoje otazky ohladne moznosti
treba adresovat priamo tam. V kazdom lokalnom IAESTE pracuju studenti, ktori
su vzdy ochotni odpovedat na vsetky dotazy. V pripade, ze chcete pomoct tam,
urcite Vam budu rovnako vdacni.

3.) CERN je urcite krasna prilezitost, ale pre ucel tohoto programu sa
skutocne nehodi. Kazdopadne vsak dakujem za postreh a podnet.

Dufam, ze som aspon trochu otazky zodpovedal a bez zbytocneho
nacionalistickeho, narodnostneho (ci akokolvek to uz chcete nazyvat)
podtextu by som si dovolil FLAME o Cecho-Slovakoch uzavriet a vratil by som
sa radsej k jadru - pomoci studentom v ziskavani praktickych skusenosti v
obore.

Za OT pochopenie a FLAME toleranciu dakujem vsetkym. S prianim pekneho
vecera.
   Ondrej Pribula